rombongan cik alya

Rabu, 22 Jun 2011

Apabila boring + mengantuk + sibuk. Macam ni lah jadinya(~~)

Lokasi : bilik tidur
Jam : 4 a.m

Huarrrrrghhhhhh(gaya anak dara menguap, paling sopan di abad ini). Aku mengantuk gila time ni. Tapi xleh nak tidoq sebab banyak keja nak siapkan. Seb bek xtersengguk-sengguk macam kat dalam kelas! Sebenarnya aku diberi satu tugasan oleh MakNgah aku. Beliau tengok aku keja dok nganga ja kat umah, makin lama makin besaq badan aku ni. So, beliau dengan sukacitanya memberi aku satu tugasan. Haha. Amik kena kat batang idung aku!

Tapi xpa. Walaupun aku xbrapa nak reti buat tugasan ni. Aku try & error jugak la! Masa MakNgah aku bg task ni, aku dok c0ver ja muka ni xbg nampak ketaq sangat. Padahal dalam hati tsunami dah mai. Ketaq tangan beb nak type pun. Tergodek-godek macam itik pulang malam! Aku terpaksa abaikan bantai dan katil kesayangan aku malam ni utk siapkan task ni. Masa tgh buat task ni, disebabkan aku boring yang amat terlampau dah, aku ada create satu 'game' utk diri aku sendiri. Jom rehat bersama gambaq kat bawah ni.

Saksi-saksi pada malam kejadian!
Penerangan pada setiap nombor yang ada dalam gambarajah :
1. Task yang diberi oleh MakNgah aku. Soalan Matematik form3
2. Netbook yang banyak tolong aku siapkan keja pada malam kejadian(Ala bucuk bucuk)
3. Tempat 'tikuih' aku bertenggek.(mouse pad = buku latihan masa aku sekolah Tun Sharifah Rodziah dulu)
4. Tin cokelat Almond Nuts.(diberi oleh kakak tersayang) jgn mintak! Sebab tinggal tin saja. Haha
5. Mangkuk! Tapi xdak makanan p0wn weh. Ada bunga melur, petang kemarin pi kutip kat umah TokLang
6. Kole. Aku mancuh kopi 3peket sebab xmau bg ngantuk! Haha. Jen0h sembelit aku bes0k!
7. Hanset c0kia aku dua ketoi!
8. Tapewere cokelat yang jugak dah xdak isi. Syg nak buang!
9. Buku kakak aku bg pinjam. Dia dengki sbb aku cuti 2 bulan sebab tu dia bg buku suruh aku khatam 40x

p/s : Mentelku sudah kepenatan.

1 ulasan:

  1. alya , lepas ni tlg tembam buat esaimen pulak lah . hehehe . :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...